ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας

390η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας της Τετάρτης 08 Οκτωβρίου 2025

09.10.2025

                                                                                                      Αρ.Πρωτ: 1176/08-10-2025

Στην Πάτρα, την Τετάρτη 08 Οκτωβρίου 2025  συνήλθε σε συνεδρίαση  το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 1159/03.10.2025 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Δ.Σ.,  προκειμένου να συζητήσουν και να λάβουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα της ημερησίας διάταξης:

 

Θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Δ΄ Αναμόρφωση του προϋπολογισμού της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας  έτους 2025.
  2. Σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου Τεχνικού προσωπικού για τις ανάγκες της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας.
  3. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου, του έκτακτου προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
  4. Σύσταση συνεργείου υπερωριών για το έκτακτο προσωπικό Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.
  5. Αναγνώριση προϋπηρεσίας έκτακτου καλλιτεχνικού και τεχνικού προσωπικού.
  6. Εξειδίκευση πιστώσεων.
  7. Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.

Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο εννέα (9) τακτικών μελών, βρέθηκαν παρόντα τα τρία (3) παρακάτω τακτικά μέλη, τρία (3) αναπληρωματικά μέλη και  έξι  (6) τακτικά μέλη  απόντα.

Παρόντες:

Καραθανασοπούλου Λυδία (Πρόεδρος)

Αγγελόπουλος Γεώργιος

Αθανασοπούλου Ευανθία

Σκαρλάτου Ρένα (αναπληρώνει τον κ Βάη Πέτρο)

Μαίρη Νικολάου (αναπληρώνει τον κ. Μιχάλη Αναστασίου)

Καλλιμάνη Αθηνά (αναπληρώνει τον κ Μαγιάκη Γεώργιο)

 

Απόντες:

Μιχάλης Αναστασίου

Βάης Πέτρος

Μαγιάκης Γεώργιος

Μητρούλια Σοφία

Σταματιάδου Μαριάννα

Ροϊλού Ιωάννα

Μετά τη διαπίστωση της απαρτίας, η Πρόεδρος εισηγήθηκε το θέμα της ημερήσιας διάταξης:

 

Θέματα ημερήσιας διάταξης:

 

1. Δ΄ Αναμόρφωση του προϋπολογισμού της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας  έτους 2025.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Σύμφωνα με το Υπουργείο Εσωτερικών η αναμόρφωση του προϋπολογισμού αποτελεί κατ’ ουσία τροποποίηση της απόφασης με την οποία ψηφίστηκε αυτός. Επομένως, για την έκδοση της τροποποιητικής απόφασης του προϋπολογισμού απαιτείται η τήρηση του ίδιου τύπου και διαδικασίας, όπως ορίζεται στην κείμενη νομοθεσία (ΥΠ.ΕΣ. 28376/18.07.2012). Σύμφωνα πάντα με το ίδιο έγγραφο, με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 23 του ν. 3536/2007, ο νομοθέτης θέλει να ρυθμίσει ένα επιμέρους ζήτημα με τρόπο διαφορετικό από τα εν γένει ισχύοντα, και δη, την προθεσμία εντός της οποίας η εποπτεύουσα αρχή ολοκληρώνει τον έλεγχο νομιμότητας της απόφασης αναμόρφωσης.

Ο προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2025 εγκρίθηκε με την υπ’αριθμ. 89/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 07/2025 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων.

Στην Δ΄ Αναμόρφωση είμαστε υποχρεωμένοι να αναμορφώσουμε τους Κ.Α. Δαπανών όπως αναλυτικά περιγράφεται στο συνημμένο πίνακα ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας, για τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής και των καλλιτεχνικών δράσεων της θεατρικής περιόδου 2025-2026 και τις έκτακτες ανάγκες επισκευής – συντήρησης του Θεάτρου Μπάρρυ της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την Δ΄ Αναμόρφωση όπως αναλυτικά περιγράφεται στο συνημμένο πίνακα ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης, για τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής και των καλλιτεχνικών δράσεων της θεατρικής περιόδου 2025-2026 και τις έκτακτες ανάγκες επισκευής – συντήρησης του Θεάτρου Μπάρρυ της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Η κα. Αθανασοπούλου Ευανθία ψηφίζει λευκό.

 

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 48/2025

 

2. Σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου Τεχνικού προσωπικού για τις ανάγκες της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας υπόψη:

  • Την παρ. 2 της υπ’ αρίθμ. 23241/04.07.1989 απόφασης του Νομάρχη Αχαΐας (ΦΕΚ 539/10.07.1989) περί του σκοπού σύστασης της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Την παρ. 1 της υπ’ αρίθμ. 137727/16365/18.11.2010 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος (ΦΕΚ 1861/29.11.2010) περί των σκοπών της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Τις διατάξεις του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’).
  • Τις διατάξεις του νόμου 5045/2023 ΦΕΚ (Α 136/2023) “Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων, της οικογένειας και της εργασίας – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις” που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για το νέο μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων
  • Το υπ’ αρίθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ. 2/655/ οικ30134/ 22-09-2015 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης περί «Πρόσληψης προσωπικού στα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα»
  • Τις διατάξεις του άρθρου 206 του ν. 3584/07, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 41 του Ν. 4325/2015 και την παρ. 2 του άρθρου 4 της Πράξης Νομοθ. Περιεχομένου (ΦΕΚ 102/26.08.2015 τεύχος Α’)
  • Τις διατάξεις της περιπτ. ιε της παρ 2 του άρθρου 14 του Ν. 2190/94, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του ν. 3812/09
  • Τις διατάξεις του Ν. 4765/2021 (ΦΕΚ Α 6/15.1.2021)
  • Τον προϋπολογισμό του οικονομικού έτους 2025 όπως ψηφίστηκε με την υπ’αριθμ.: 89/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 07/2025 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων.
  • Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6041 και 15-6054 του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2025 και των αντίστοιχων Κ.Α. του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2026.
  • Την υπ’αρίθμ.πρωτ.: 1.127/02-10-2025 γνωμοδότηση νομικού περί «Γνωμοδότηση επί ζητήματος της εξαίρεσης ή μη της πρόσληψης έκτακτου προσωπικού από το θεσμικό πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων ανθρώπινου δυναμικού δημόσιας διοίκησης έτους 2026»

 

Εισηγούμαι την σύναψη σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου Τεχνικού προσωπικού για τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής και των καλλιτεχνικών δράσεων της θεατρικής περιόδου 2025-2026, όπως αναφέρεται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:

 

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΜΕΙΚΤΟΣ ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ

ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

1.

Μανής Ιωάννης του Ευσταθίου

ΔΕ – Βοηθός Τεχνικού Θεάτρου

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4354/2015

13/10/2025 – 06/01/2026

 

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

 

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Ψηφίζει ομόφωνα την σύναψη σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου Τεχνικού προσωπικού για τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής και των καλλιτεχνικών δράσεων της θεατρικής περιόδου 2025-2026, όπως αναφέρεται αναλυτικά στον παραπάνω πίνακα.

 

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 49/2025

 

3. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου, του έκτακτου προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας υπόψη:

  • Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’)
  • Την υπ’ αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
  • Το υπ’ αριθ.: οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Το υπ’ αρίθμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης
  • Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς επιχείρησης.
  • Τον αριθμό των υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης
  • Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:

1. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές-εκπαιδευτικές δραστηριότητες (θεατρικά, μουσικά, εκπαιδευτικά προγράμματα).

2. Των εποχικών, έκτακτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται.

  • Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 & 15-6054 του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2025.

Εισηγούμαι την έγκριση:

 

Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης τριών (3) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025, για έως 90 ώρες ανά υπάλληλο για το διάστημα έως 31/12/2025 με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες τριών (3) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025 για έως 48 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για έως 48 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο για το διάστημα έως 31/12/2025 με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Γ. Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου α) κατά την νυχτερινή εργασίμων ημερών, και β) κατά την ημερήσια ή νυκτερινή που παρέχεται Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, για δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025, έως 200 ώρες συνολικά και για τους δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα:

Α. Υπερωριακή απογευματινή απασχόληση τριών (3) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025, για έως 90 ώρες ανά υπάλληλο για το διάστημα έως 31/12/2025 με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Β. Υπερωριακή εργασία (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες τριών (3) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025 για έως 48 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για έως 48 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο για το διάστημα έως 31/12/2025 με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Γ. Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου α) κατά την νυχτερινή εργασίμων ημερών, και β) κατά την ημερήσια ή νυκτερινή που παρέχεται Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, για δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025, έως 200 ώρες συνολικά και για τους δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 50/2025

 

4. Σύσταση συνεργείου υπερωριών για το έκτακτο προσωπικό Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας λάβει υπόψη:

  • Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015
  • Την υπ’            αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
  • Το υπ’ αριθ.:οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Το υπ’ αρίΘμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας
  • Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Την υπ’αρίθμ. …/2025  αποφάσεις Δ.Σ. περί υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης, για υπερωριακή εργασία κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες και αποζημίωση προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας των Υπαλλήλων ΙΔ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Τον αριθμό των υπαλλήλων ΙΔΟΧ της Κοινωφελούς Επιχείρησης
  • Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:

α. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ο οποίες λαμβάνουν χώρα κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες και τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες (θεατρικές, μουσικές παραστάσεις, συναυλίες κλπ.)

β. Των εποχικών, εκτάκτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται.

γ. Τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής και των καλλιτεχνικών δράσεων της θεατρικής περιόδου 2025-2026.

  • Την ανάγκη συγκρότησης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης και απασχόλησης προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

 

Εισηγούμαι:

Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από τρία (3) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Επιχείρησης, για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

2.

Μανής Ιωάννης του Ευσταθίου

ΔΕ – Βοηθός Τεχνικού Θεάτρου

1

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

3.

Μουστάκης Περικλής του Βασιλείου

Καλλιτεχνικό Έργο - Διευθυντής Σπουδών της Δραματικής Σχολής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

1

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.  

 

Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου α) κατά την νυχτερινή εργασίμων ημερών, και β) κατά την ημερήσια ή νυκτερινή που παρέχεται Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, αποτελούμενο από δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης, για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

Έως  31/12/2025

2.

Μανής Ιωάννης του Ευσταθίου

ΔΕ – Βοηθός Τεχνικού Θεάτρου

1

Έως  31/12/2025

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα:

Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από τρία (3) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Επιχείρησης, για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

2.

Μανής Ιωάννης του Ευσταθίου

ΔΕ – Βοηθός Τεχνικού Θεάτρου

1

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

3.

Μουστάκης Περικλής του Βασιλείου

Καλλιτεχνικό Έργο - Διευθυντής Σπουδών της Δραματικής Σχολής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

1

Έως  31/12/2025

Έως:

  • 30 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 16 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.  

 

Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου α) κατά την νυχτερινή εργασίμων ημερών, και β) κατά την ημερήσια ή νυκτερινή που παρέχεται Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, αποτελούμενο από δύο (2) υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης, για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2025.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

Έως  31/12/2025

2.

Μανής Ιωάννης του Ευσταθίου

ΔΕ – Βοηθός Τεχνικού Θεάτρου

1

Έως  31/12/2025

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 51/2025

 

5. Αναγνώριση προϋπηρεσίας έκτακτου καλλιτεχνικού και τεχνικού προσωπικού.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Με βάση τις διατάξεις του άρθρου 11 της ΚΥΑ του Γ.Λ.Κ. με Αρ.Πρωτ.: 2/31029/ΔΕΠ/06-05-2016 και κατόπιν των υπ’αρίθμ.πρωτ.:  α) 974/10-09-2025 & β) 1.158/03-10-2025 αίτησης  περί «αναγνώρισης προϋπηρεσίας» των εργαζομένων α) Βούλτσος Διονύσιος του Σπυρίδωνος και β) Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης του Χρήστου, προσκομίζοντας βεβαίωση προϋπηρεσίας, αναγνωρίζεται α) για τον κ. Βούλτσο Διονύσιος του Σπυρίδωνος χρόνος προϋπηρεσίας πέντε (5) ετών δέκα (10) μηνών και είκοσι δύο (22) ημερών, με πλεονάζοντα χρόνο προϋπηρεσίας ενός (1) έτους δέκα (10) μηνών και είκοσι δύο (22) ημερών, και β) για τον κ. Θεοδωρόπουλο Παναγιώτη του Χρήστου χρόνος προϋπηρεσίας έξι (6) ετών εννέα (9) μηνών και δέκα έξι (16) ημερών, με πλεονάζοντα χρόνο προϋπηρεσίας εννέα (9) μηνών και δέκα έξι (16) ημερών.

Συνεπώς χορηγείται στους αναφερόμενους στον κατωτέρω πίνακα υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Υπηρεσίας μας, το μισθολογικό κλιμάκιο (Μ.Κ.) και από την ημερομηνία που αναγράφεται ως ακολούθως:

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ

ΕΡΓ. ΣΧΕΣΗ

ΚΛΑΔΟΣ

Μ.Κ.

ΑΠΟ

1.

Βούλτσος

Διονύσιος

Σπυρίδων

Ι.Δ.Ο.Χ.

Καλλιτεχνικό έργο χωρίς πτυχίο

3

15/09/2025

2.

Θεοδωρόπουλος

Παναγιώτης

Χρήστος

Ι.Δ.Ο.Χ.

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

3

06/10/2025

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

 

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Ψηφίζει ομόφωνα και αναγνωρίζει:

 

α) για τον κ. Βούλτσο Διονύσιο του Σπυρίδωνος χρόνος προϋπηρεσίας πέντε (5) ετών δέκα (10) μηνών και είκοσι δύο (22) ημερών, με πλεονάζοντα χρόνο προϋπηρεσίας ενός (1) έτους δέκα (10) μηνών και είκοσι δύο (22) ημερών, και

β) για τον κ. Θεοδωρόπουλο Παναγιώτη του Χρήστου χρόνος προϋπηρεσίας έξι (6) ετών εννέα (9) μηνών και δέκα έξι (16) ημερών, με πλεονάζοντα χρόνο προϋπηρεσίας εννέα (9) μηνών και δέκα έξι (16) ημερών.

Χορηγείται στους αναφερόμενους, στον ανωτέρω πίνακα, υπαλλήλους Ι.Δ.Ο.Χ. της Υπηρεσίας μας, το μισθολογικό κλιμάκιο (Μ.Κ.) και από την ημερομηνία που αναγράφεται ως ακολούθως.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 52/2025

 

6. Εξειδίκευση πιστώσεων.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΕΣ αριθ. 6347/24.05.1985 και 38135/9.7.1986 οι πιστώσεις που έχουν γραφεί στον προϋπολογισμό δεν μπορούν να διατεθούν για το σκοπό για τον οποίο έχουν προβλεφθεί αν δεν διατεθούν με απόφαση του αρμοδίου οργάνου εκτός αν πρόκειται για τις πιστώσεις της παρ. 5 του άρθρου 158 του Δ.Κ.Κ., οι οποίες διατίθενται χωρίς απόφαση οποιοδήποτε οργάνου (αποδοχές προσωπικού, αντιμισθία αιρετών, μισθώματα ακινήτων, υποχρεωτικές εισφορές) και οι οποίες αναλαμβάνονται από την αρχή του έτους για ολόκληρο το ετήσιο ποσό τους (άρθρο 21 παρ.9 Ν2362/95, όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την παρ. 3α του άρθρου 50 του Ν.3943/2011, εγκύκλιος 30/2011 του ΥΠΕΣ και Υπ. Οικ.). Και τούτο γιατί με τη ψήφιση του προϋπολογισμού, δεν αποφασίζεται η διάθεση των πιστώσεων αλλά καθορίζεται το πρόγραμμα μέσα στο οποίο θα κινηθεί η διαχείριση των οικονομικών του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., θα γίνει ο συντονισμός της οικονομικής δραστηριότητας των υπηρεσιών μας και θα παρεμποδισθεί η άσκοπη και αδικαιολόγητη αύξηση των δαπανών. Άλλωστε, η αναγραφή μιας δαπάνης στον προϋπολογισμό δεν δημιουργεί και υποχρέωση για ανάλωσή της, αφού εξαρτάται από τη ροή των εσόδων στο ταμείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.2β του ΠΔ 80/2016 η έκδοση της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης διενεργείται σε συνέχεια της απόφασης έγκρισης πραγματοποίησης της σχετικής δαπάνης από το αρμόδιο όργανο του φορέα.

Όμως, έπειτα από την αντικατάσταση της περίπτ. ε' της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 3852/2010 από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18 η Πρόεδρος, ο οποίος είναι ο Διατάκτης, αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Συνεπώς, στην ίδια Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΑΥ) η Πρόεδρος θα εγκρίνει την πραγματοποίηση της δαπάνης και θα διαθέτει την σχετική πίστωση που είναι εγγεγραμμένη στον προϋπολογισμό της Κ.Ε. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ.

Στην περίπτωση όμως μη εξειδικευμένων πιστώσεων στον προϋπολογισμό, (παρ 1, άρθρο 203, Ν. 4555/2018), ή των περιπτώσεων ανάθεσης μελετών, αρχιτεκτονικών διαγωνισμών ή καλλιτεχνικών έργων (παρ 1, άρθρο 206, Ν. 4555/2018) πρέπει να προηγηθεί απόφαση του Δ.Σ πριν την απόφαση του Διατάκτη.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4555/2018, θέτω υπόψη σας τον προϋπολογισμό της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που ψηφίστηκε με την 89/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 07/2025 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων, και παρακαλώ για τις ανάγκες της Ανώτερης Δραματικής Σχολής της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, την ψήφιση της διάθεσης ποσού στον κωδικό σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

 

Α/Α

Κ.Α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1.

00-6131.0003

Λοιπές αμοιβές τρίτων

 

Πολυετής Δέσμευση:

 

2025: 2.322,00€

2026: 4.644,50€

 

Σύνολο: 6.966,50€

Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, μουσικής - τραγουδιού στην Ανώτερη σχολή Δραματικής τέχνης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας έως 30/06/2026.

2.

00-6131.0003

Λοιπές αμοιβές τρίτων

 

Πολυετής Δέσμευση:

 

2025: 2.128,00€

2026: 4.644,50€

 

Σύνολο: 6.772,50€

Παροχή υπηρεσιών Ιστορία Θεάτρου & Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στην Ανώτερη σχολή Δραματικής τέχνης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας έως 30/06/2026.

3.

00-6131.0003

Λοιπές αμοιβές τρίτων

 

 

     2.064,00€

 

Παροχή υπηρεσιών Υποκριτικής - Αυτοσχεδιασμού στην Ανώτερη σχολή Δραματικής τέχνης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας έως 31/12/2025.

4.

15-6114.0004

Αμοιβές καλλιτεχνών

 

Πολυετής Δέσμευση:

 

2025: 1.419,00€

2026: 2.967,00€

 

Σύνολο: 4.386,00€

Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης ιστορίας και πρακτικής κινηματογράφου στην Ανώτερη σχολή Δραματικής τέχνης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας έως 30/06/2026.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την εξειδίκευση πιστώσεων όπως ακριβώς αναφέρεται στον παραπάνω πίνακα.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 53/2025

 

7. Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας υπόψη:

  • Την απόφαση 06/2025 του Διοικητικού Συμβουλίου της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με την οποία συστάθηκε παγία προκαταβολή και ορίστηκε ο διαχειριστής αυτής ο κος. Παναγιώτης Βούτος
  • Το υπ΄αρίθμ.: Α42/03-02-2025 χρηματικό ένταλμα με το οποίο εισπράχθηκε η παγία προκαταβολή από το διαχειριστή αυτής
  • τα άρθρα 32 έως 35 και 37 του ΒΔ 17/5-15/6/1959
  • το άρθρο 173 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06)
  • τις διατάξεις του Ν. 4555/2018
  • την περ. δ παρ. 1 του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010
  • τα δικαιολογητικά των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή

Εισηγούμαι την έγκριση των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή από 01/07/2025 έως 30/09/2025 σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας απόφασης.

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει τις δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν από την παγία προκαταβολή από 01/07/2025 έως 30/09/2025 σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 54/2025

 

Η Γραμματέας του Δ.Σ.                                              Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

Αγγελική Κωνσταντοπούλου                                Λυδία Καραθανασοπούλου